Isotra = 20 lat chęci rozwoju i poszukiwań...

Innowacyjne rozwiązania techniczne w obszarze techniki zaciemniającej, liczne wzory użytkowe i eksport do ponad trzydziestu krajów świata – to jest firma ISOTRA, której celem jest danie klientowi do rąk jasno rozpoznawalnego produktu o najwyższej jakości i na wspaniałym poziomie technologicznym...

Kiedy w 1992 roku wspólnicy Erich Stavař i Bohumír Blachut założyli pod nazwą ISOTRA hurtownię z uszczelkami do okien nie przeczuwali, że dwadzieścia lat później firma stanie się jednym z liderów technologicznych techniki zaciemniającej nie tylko w Czechach, ale również na świecie.

Trzy lata od założenia, w 1995 roku, spółka ISOTRA rozpoczęła produkcję własnych komponentów do żaluzji i pozostałych produktów techniki zaciemniającej. Głównym filarem, na którym się wtedy oparła, było badanie technologii osłon promieniowania słonecznego i ich oszczędności energetycznej. Od tego rozpoczęto poszukiwania i rozwój nowych procedur.

Obecnie firma posiada własny zakład rozwoju, biuro projektowe, nowoczesną narzędziownię, wydział pras do termoplastów i duże wydziały produkcyjne. Żaluzje zewnętrznewewnętrzne, rolety tkaninowe, plisowane, ściany japońskie, rolety przedokienne, markizy, bramy garażowe a ponadto także drewniane eurookna to produkty, za pomocą których ISOTRA wyraźnie zaznaczyła swoją pozycję na budynkach znaczących zakładów, firm i spółek, szkół i domów mieszkalnych w kraju i za granicą.

Chęć nieustannego rozwoju i poszukiwań, trafnie przedstawia charakterystykę firmy: „ISOTRA, to marka symbolizująca wieloletnią tradycję, nieobliczalne inwestycje we własny rozwój, stosowanie dobrej jakości materiałów, wysoko rozwinięte technologie, niezawodną pracę setek pracowników i wiele innych parametrów, które składają się na całość — finalny produkt spółki.

Dwadzieścia lat niezawodności, fachowości, innowacji i tradycji to znaczący punkt przede wszystkim w komunikacji z klientami. Rocznica stała się jednocześnie okazją do całkowitej zmiany wizerunku. Nowe logo i wizualna tożsamość firmy ISOTRA nie stanowią tylko znaczącego elementu kultury firmy, ale są nierozłączną częścią rytuałów komunikacyjnych w postępowaniu z grupami docelowymi.

Podczas gdy poprzednie logo charakteryzowało połączeniem słów „ISO-isolation i TRA-trade“ istotę pierwotnych działań firmy, całkowicie nowe logo bardziej podkreśla powagę i znaczenie spółki ISOTRA w konkurencyjnym środowisku. Jest plastycznie i typograficznie klarowne oraz łatwo rozpoznawalne. Jego ponadczasowe wykonanie bez wątpienia podniesie prestiż firmy w Czechach i za granicą. Nie tylko bardziej przybliży ją dotychczasowym klientom i partnerom handlowym, ale posiada duży potencjał pozyskania nowych klientów. Powstał niezamienny kształt marki, której czerwony podkład przedstawia dynamikę, z jaką spółka ISOTRA rozwija się już od dwóch dziesiątek lat.

Zmiana logo i wizualnego stylu pokazuje, że ISOTRA to nowoczesna, dynamiczna i jednocześnie tradycyjnie respektowana spółka, która przedstawia swoje produkty klientom w kraju i za granicą.

Nowe logo ISOTRA